طراحی حرفه ای صفحات وب با WebSite X5 Evolution 9.0.6.1775

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراحی حرفه ای صفحات وب با WebSite X5 Evolution 9.0.6.1775

WebSite X5 یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای موجود برای طراحی انواع وب سایت های Html می باشد که برای استفاده از آن نیازی به آشنایی با برنامه نویسی ندارید . تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی حرفه ای یک وب سایت از جمله قرار دادن عکس ، لینک ، فرم ، RSS ،‌ متن ، فیلم ، کدهای آماده HTML ، دکمه و … به راحتی در دسترس هستند . برای ساخت یک صفحه ی اچ تی می ال تنها نیاز به گذراندن 5 مرحله دارید و علت نام گذاری این برنامه به X5 نیز همین امر است . با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده ، می توانید سریغتر به طرح مورد نظر خود برسید . در پایان نیز این برنامه قابلیت اتصال به سرورهای FTP و آپلود مستقیم صفحات ساخته شده از خود نرم افزار را به شما می دهد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:55 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom